Kontorartikler
Spørgsmål? Vi sidder klar til at hjælpe
Gør dine præsentationer og møder skarpe, effektive og fængende
Vores mest populære kontorartikler
Ringbind og brevordnere
Kuglepenne, blyanter og tuscher
Post-it notes og andre skriveblokke
Kontorartikler til alle arbejdsopgaver
Vores sortiment af kontorartikler spænder over rigtig mange forskellige produkter. Her hos HJ Kontorcenter går vi meget op at skabe de bedste rammer for hinandens og andres arbejdsliv, og derfor har vores produkter i vores sortiment det til fælles, at de gør netop det.
Gennem vores liv bruger vi store mængder af vores tid på at arbejde, og derfor er det ideelt at have de bedste fysiske rammer til at trives og præstere, både når det gælder erhverv og privat.
Udover kontorartikler, så klarer vi også, hvis du skal printe , have noget behageligt at sidde på eller mangler emballage til forsendelse. Alt det som gør sig gældende på arbejdspladsen af forbrugsartikler, det klarer vi.
Kontorartikler til alle afdelinger
Når det kommer til forbrugsvarer og kontorartikler har vi hos HJ kontorcenter en stor erfaring at trække på. Skal du holde møde, så har vi klarer vi gerne, at du har noget at holde dit oplæg på, som kan gøre dine møder langt mere organiseret og spændende.
Skal der holdes styr på vigtige dokumenter i forbindelse med bogføring eller regnskaber, så klarer vi også det. Er du mere til analogt arbejde, så tilbyder vi også et stort sortiment af skriveartikler, skriveblokke og notesbøger, så du nemt kan tage noter eller skrive noget ned. Sidst men ikke mindst, finder du også noget til at holde styr på dine planer og aftaler, og meget mere.
Billige kontorartikler af god kvalitet
Vi bestræber os altid på at levere og præsentere et stort sortiment med de bedste produkter til den billigste pris, så du altid er tryg ved at handle hos HJ Kontorcenter A/S. Du kan på de fleste kontorartikler købe helt ned til ét styk, men kan opnå en billigere stykpris ved at købe større mængder.
Gå på opdagelse blandt vores mange kontorartikler, og find det du skal bruge, og tøv ikke med at kontakte os, hvis du ikke lige umiddelbart kan finde det du skal bruge. Vi finder som regel altid en løsning.
Fokus på kvalitet og service siden 1983
Siden 1983 har HJ Kontorcenter A/S eksisteret for at gøre rammerne bedre på arbejdspladser og institutioner. Fokus har siden dengang været at have et bredt udvalg af kvalitetsprodukter og varer.
Det tilbydes sammen med en unik og høj service, hvor der sættes fokus på dialog og kunden. Hos os sætter vi en dyd i, at alle kunder går herfra med en god oplevelse. Det samme skulle gerne spejle sig i alle de relationer, vi har med vores kunder, uanset om de er fysisk, via mail eller telefon.
Køb kontorartikler online igen og igen og igen
På vores webshop kan du oprette dig som erhvervskunde. Her har du mulighed for at se dine ordrer og faktura, og dertil kan du oprette favoritlister med de kontorartikler og varer, som din virksomhed hyppigt bruger.
Vores personale hjælper gerne med at fastlægge virksomhedens forbrug og ud fra det oprette relevante favoritlister til at afdelinger. Derudover får du mulighed for at få adgang til vores eksklusive bonusprodukter, som du kan handle for de point du optjener, når du handler som erhvervskunde hos HJ Kontorcenter A/S.
Du vil altså opleve en masse fordele ved at oprette dig som erhvervskunde hos os. Uanset hvad du handler som, så kan du altid nemt vælge om du vil se alle vores priser inklusiv eller eksklusiv moms.
Har du spørgsmål? Gør brug af vores ekspertise
Vores dygtige personale sidder klar ved telefonen fra mandag til torsdag kl. 08:00 – 16.00 og fredag kl. 08:00 – 15:30. Vores fysiske butik er ligeledes åbent i samme tidsrum. Så tøv ikke med at tage kontakt til os, hvis du har brug for at få overblik over dit forbrug af kontorartikler eller er på jagt efter bestemt kontorartikler. Kontakt os på hjkontor@hjkontorcenter.dk eller 98 42 38 00.