Lager
Vi sidder klar til at hjælpe
Affaldssortering til hele virksomheden
Alt til lageret finder du her
Palletering
Konvolutter, postæsker og meget mere
Alt det du skal bruge på lageret
Det er vidt forskelligt fra virksomhed til virksomhed hvad man bruger af forbrugsartikler på sit lager, og ligeledes hvad man i det hele taget bruger sit lager til, hvis man vel og mærke har et. Derfor dækker lager også over en lang række af forskellige produktsortimenter, som dækker mange forskellige områder af virksomheden. Under lager finder du blandt andet alt til affaldssortering, fragt og forsendelse, palletering, rulleborde, faretiketter, lageropmærkning, hyldeforkanter og meget mere. Tag et kig videre på vores hjemmeside eller kontakt vores dygtige specialister.
Totalleverandør af alt til virksomheden
Mange virksomheder bruger os som totalleverandør, da de nemt kan dække virksomhedens behov hos os. Hos HJ Kontorcenter A/S leverer vi nemlig ikke kun produkter til lageret, men til alle virksomhedens afdelinger. Derfor kan du med fordel bruge os, som totalleverandør af alt til kontoret, så du kan få det hele lige her på én gang. Ud over alt til lageret, så finder du også et stort udvalg af kontorartikler, kopimaskiner og printere, kontormøbler, emballage, elektronik, IT-services og meget mere.
Nye affaldssorteringskrav fra 1. januar 2023
Fra den 1. januar 2023 er der nye krav til affaldssortering af husholdningsartikler for virksomheder. Det betyder at virksomheder nu skal omstille sig til, ikke bare det at huske at affaldssortere, men også hvordan man indretter sin virksomhed, så man nemmest muligt kan sikre den rigtige sortering, og så det bliver for alle medarbejdere på arbejdspladsen. Kravene er gældende fra 1. januar 2023, men flere kommuner har bedt og dispensation og udsættelse. Er du i tvivl hvad reglerne er ved jer, så kontakt jeres lokal affaldsaktør. Det er den erhvervsdrivendes ansvar at opfylde reglerne omkring affaldssortering. Er du ikke kommet i gang med at affaldssortere endnu, så kontakt os allerede i dag.
Vi går efter en god oplevelse
Siden 1983 har HJ Kontorcenter A/S hver dag arbejdet for at give vores kunder en god oplevelse, hver eneste gang de handler hos os eller indgår i en dialog, uanset om det er på vores hjemmeside, over telefonen eller i vores fysiske butik her i Frederikshavn. Vi tror på at man skaber de bedste relationer og samarbejde gennem tæt dialog. Derudover har vi gennem årene tilegnet os en unik ekspertise fra vores mange år i branchen, som vores mange kunder nyder godt af i dag.
Vores tilgang er at være lokale og til stede, og det håber vi vores kunder kan mærke gennem vores service og knowhow.
Gør det nemt – opret dig som erhvervskunde
På vores hjemmeside kan du oprette dig som erhvervskunde, så du nemt kan genbestille tidligere ordrer, se dine faktura samt oprette indkøbs- og favoritlister, så du hele tiden nemt kan holde styr på dit forbrug og derudover får du adgang til en masse andre fordele. Vi hjælper gerne med at oprette favoritlister, så du får overblik over dit forbrug, og så du nemt kan logge ind og genbestille.
Opret dig her eller kontakt os, så hjælper vi dig med at blive oprettet som kunde hos HJ Kontorcenter A/S.
Få svar på dine spørgsmål
Tøv endelig ikke med at hive fat i os, hvis du har brug for svar på dine spørgsmål eller hvis du skulle have en forespørgsel. Vores dygtige personale sidder klar til at hjælpe dig mandag til torsdag kl. 08:00 – 16:00 og fredag kl. 08:00 – 15:30. Du kan besøge os på Virksomhedsvej 2 eller kontakte os på 98 42 38 00 eller [email protected]. Har du brug for hjælp til at få styr og overblik over dit forbrug af lagervarer, skal du bede om at komme i kontakt, med en af vores konsulenter.